Розробка стратегії має свої етапи. Нижче трохи про те, як йтиме цей процес.
Дослідження
Те, як ви бачите ринок, конкурентне середовище і своїх клієнтів, може не співпадати з тим, якими вони є насправді. Основна задача досліджень — розкрити максимально повну реальну картину, що допоможе віднайти ефективні шляхи руху вперед.
Вже на цьому етапі ми отримуємо перші гіпотези, інсайти та ідеї, які можуть стати ключем до побудови дієвої стратегії.
Інструменти, які використовуємо на етапі досліджень:
- ШІ;
- семіотичний аналіз;
- фокус-групові дослідження;
- етнографія;
- кількісні дослідження споживачів;
- вивчення здоровʼя бренду (BHT);
- карта руху клієнта (CJM);
- вивчення досвіду клієнтів у взаємодії із брендом (CX Research);
- вивчення трендів (Trendwatching).
Стратегія
Не будемо довго відтягувати увагу від головного! Ви ж хочете розуміти що входить до складу стратегії? Поїхали!
Ви отримаєте:
- Стратегічне бачення конкурентного середовища: які стратегії використовують ваші конкуренти і хто з конкурентів реально становить загрозу. Хто з конкурентів цілить у ваших клієнтів і в кого ви можете відкусити «шматок пирога».
- Все про покупців: їх потреби, болі, скрипти покупки. Які є точки впливу на прийняття рішення про покупку і як ви можете їх використовувати.
- Тренди: загрози і можливості для вашого бізнесу.
- Актуальну інформацію про ваш бренд: здоровʼя бренду, що думають споживачі, як оцінюють, атрибути бренду і на що потрібно звертати увагу в першу чергу для покращення ситуації.
- Оцінку ринку і розуміння який тип стратегії буде ефективним для вашої компанії на даному етапі.
- Позиціонування та слоган вашої компанії, що виокремить вас серед конкурентів в очах споживача.
- Платформу бренду, яка стане основою формування доданої вартості вашого бренду і допоможе знизити чутливість до ціни у споживачів.
- Архітектуру бренду (якщо в структурі є материнський бренд і саббренди), що дасть розуміння характеру звʼязків бренд-саббренд та вплив на структуру в цілому.
- Пропозиції по базовим проявам оновленого бренду в комунікаціях з покупцями, що підкріплює та розкриває суть стратегії.
І наш підхід до роботи вас вразить! Вам буде цікаво з нами на всіх кроках і ми пройдемо цей шлях разом.
Для нас кожен проект — це виклик, який ми завзято приймаємо. Основна задача: крізь призму знань, кращих практик, розуміння психології людини і результатів досліджень, відчути силу компанії, яка дозволить їй рости в агресивному середовищі. Саме так, відчути… це інтуїція практиків, 27-річної експертизи і, звісно, чітке слідування методологіям.
Тактика
Якщо стратегія знаходиться в ментальній площині і фіксує візію компанії з чітко окресленим вектором руху, то тактика — завжди у фізичній площині і відповідає за кроки реалізації. Основна задача тактики — не нашкодити вже наявному успіху, зберегти ті здобутки, які рухали компанію вперед, і доповнити їх новими драйверами.
За вашим бажанням, ми можемо підготувати для вас тактично-практичний план дій по втіленню стратегії або ж ви можете зробити це самостійно.
Практична порада! Зважайте на наявні ресурси в розрізі категорій: люди, гроші і час.
Якщо якісь із цих компонентів просідають, то система потребує компенсації за рахунок решти.
Втілення
Щоб заробляти гроші, їх потрібно витрачати. Це інвестиції. Будьте готові!
Ми здійснюємо авторський нагляд за реалізацією проекту, але, по бажанню, яке виникає часто, ми можемо повноцінно включатися в процеси і втілювати задуми пліч-о-пліч. Але це вже інша історія.
